α

α

Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015

Καλοκαιρινές περιπέτειες του...κακού μας του καιρού!



Δηλώνω ευθαρσώς και δημοσίως, ότι η αποτοξίνωση μου απο τους καραγκιόζηδες της πολιτικής κατά την διάρκεια των διακοπών με βοήθησε κι έκανα άλλο συκώτι!! Έκανα δηλαδή...μετα-μόσχευση συκωτιού διότι πίνοντας μετά το κολύμπι...έναν τόνο (και μια πέστροφα) Lucozade, ρεύτηκα δεόντως και όλοι μου φώναζαν: "Μόσχος, μόσχος!!" Πάμε όμως παρακάτω. Το λοιπόν, η πολιτική μου ενημέρωση, η οποία τον τελευταίο καιρό από ενήμερο με είχε κάνει...θηρίο ανήμερο, αντικατεστάθη με την ενασχόληση μου στα αθλητικά δρώμενα σε βαθμό εξάρτησης!! Δια του λόγου το αληθές, θαρρώ πως ήταν χθες κι ενώ περίμενα όπως πάντα στην παραλία να μαζευτεί αρκετός κόσμος για να επιδείξω τα κολυμβητικά μου skills, (μακριά απο...σκύλες και σκυλόψαρα) ξάφνου περνάει από μπροστά μου ένας τυπάκος, ο οποίος ασθμαίνων κουβαλούσε με κόπο την πραμάτεια του. Αρχίζει συνεπώς, εκ των πραγμάτων, ο κάτωθι σπαρταριστός (σαν το φρέσκο ψάρι) διάλογος:


"Λουκουμάς!!! Φρέσκος λουκουμάς!!", κραύγαζε.


"Σοβαρά;; Δηλαδή έπαιξε καλά στο τελευταίο φιλικό;;;", τον ρώτησα.


"Ποιος;;;"


Ντουρμαζ! Φρέσκος ο Ντουρμαζ δεν είπες;;"


"Είσαι κουφός;;", με ρωτάει με αγανάκτηση.


"Ναι, ο Κώστας Κουφός, ο βασικός σέντερ της Εθνικής μας ομάδος μπάσκετ! What about him??? Μην μου πεις, πως τραυματίστηκε;;;", ρώτησα όλο αφέλεια!


"Άντε να σι ντι κανένας γιατρός", μου είπε ο βιοπαλαιστής με...βλάχικη προφορά!


"Τι;;; Πουλάς και...cd;;;", ρώτησε...προκλητικά η αφεντιά μου!


"Όχι, μόνο καπέλα!", χαμογέλασε ο άνθρωπος, κατανοών, ότι η περίπτωση μου ήταν...ανίατη!!


"Ε τότε τραγούδησε μου κάτι", τον προ(σ)καλώ ευγενικά.


"Τι εννοείς;;;"


"Ακαπέλα δεν μου είπες;;;", ρωτάω όλο...θράσος!!!
 


Για να μην σας τα πολυλογώ, ο φουκαράς θα κάνει αρκετό καιρό για να ξαναπεράσει από την συγκεκριμένη παραλία. Χμ, τώρα, που έγραψα παραλία, τις προάλλες είχα επισκεφθεί την παραλία των Ισθμίων. Προσεγγίζω αιθέρια ύπαρξη (για την ακρίβεια υδάτινη γοργόνα) και αρχίζω την εξερεύνηση (από αμιγώς επιστημονικό ενδιαφέρον) για τον εντοπισμό του...είδους του υδρόβιου ζωικού βασιλείου, στο οποίο ανήκε το εν λόγω πλάσμα!!  Παίρνω θάρρος και μαζί και τον...λόγο!



- Ξέρεις, εδώ στα Ίσθμια γίνονταν αθλητικοί αγώνες κατά την αρχαιότητα. Αυτό και μόνο αποτελεί πρόκληση για εμάς τους...κολυμβητές!! Μας καλούν οι φυλετικές μνήμες!!

 
- Ιστορικός είσαι;;;

 

- Όχι, αρχαιοκάπηλος!! Είχα παλιά...καπηλειό, κάτω από την Ακρόπολη! Τώρα, που είπα Ακρόπολη, θυμάσαι ποιος έχτισε τον Παρθενώνα;;;;
 
 

- Θα σε γελάσω...
 


 - Να μή με γελάσεις. Τουναντίον να...γελάσεις!! Το γέλιο δίνει ζωή!! Ο Ικτίνος και ο Καλλικράτης. Κάποτε, όχι στο...Μεξικό αλλά στον Πειραιά, όταν πήγαινα Γυμνάσιο, ο Καθηγητής ρωτάει τον μπροστινό μου αυτό ακριβώς, που σε ρώτησα κι εγώ. Οπότε, σκύβω και του ψιθυρίζω...Ικτίνος και Καλλικράτης, Ικτίνος και Καλλικράτης...Δυστυχώς, αυτός δεν άκουσε καλά με αποτέλεσμα να πει στον Καθηγητή: Το κτήνος ο Καλλικράτης, κύριε!!!
 

 - Χαχα! Καλό.
 
 

- Τώρα, που είπα Ακρόπολη, σήμερα αρχίζει και το τουρνουά Ακρόπολις στο ΟΑΚΑ. Ειναι η πρόβα τζενεράλε για την ομάδα μας πριν το Ευρωμπάσκετ.
 
 

- Δεν ασχολούμαι με αυτά.
 
 

- Από που είσαι;;;
 
 

- Από το Ίλιον.
 
 

- Από την...Τροία δηλαδή! Να την πάλι η αρχαιότητα! Κατά συνέπεια, έχουμε κοινούς τόπους!!
 
 

- Μοιάζεις λιγάκι χαμένος!
 
 

- Το...λιγάκι θα μπορούσες να το παραλείψεις! Διότι εάν δεν χαθείς παντελώς, τότε δεν μπορείς να βρεις αυτό που αναζητάς!!
 

 

- Κι εσύ τι αναζητάς;;
 
 

- Παράλληλες πραγματικότητες! Κάτι μεταξύ...της ζωής και του θανάτου, μακριά από μας!! Παρόλο, που ο θάνατος δεν αποτελεί παρά μια μεταβολή της καμπύλωσης του χώρου, σύμφωνα με την Κβαντική Φυσική...

 

Έγινε μια παύση αρκετών δευτερολέπτων. Βλέποντας, ότι η κοπέλα άρχιζε και...ξενέρωνε, είπα να της δώσω και το τελειωτικό χτύπημα.

 

- Θέλεις να σου μιλήσω για τον...Νέρωνα;;;

 

- Όχι, ευχαριστώ. (Γυρίζει στην αδερφή της). Τα πήραμε όλα;;

 

- Πάρτε και τον...Τιραμόλα!! Παλιά, αθάνατα, διαχρονικά κόμικς. Με αυτά μεγάλωσα!!

 

- Αμ δεν μεγάλωσες!!

 

- Από τώρα την...κάνετε;;; Λοιπόν, έτσι και με αφήσετε μόνο, θα την...βγάλω έξω και θα την θαυμάζω συνεχώς!! Στην συνέχεια, θα την διαβάζω κιόλας!!

 

- Ποια;;;

 

- Την Ιλιάδα του Ομήρου!! Αποτελούσε ξέρεις, το Ευαγγέλιο του Μεγάλου Αλέξανδρου! Πριν δεχθεί επίθεση ο στρατός του από τα βιμάνας, στο Αφγανιστάν!!

 

- Ελπίζω να μην είπες τίποτα για την...μάνα μου!!!

 

- Τί είναι αυτά, που λες, παιδί μου. Βιμάνας είναι ένα είδος πτητικών μηχανών της αρχαιότητας!! Τριγωνικό σχήμα, υπερηχητικές ταχύτητες...οι μυθολογίες πολλών λαών της Ανατολής βρίθουν απο τις εμφανίσεις αυτών των αρχέγονων UFO's!!

 

- Συγγνώμη, τί πίνεις και δεν μας δίνεις;;;

 

- Lucozade!! Έχω μαζί μου. Να σου δώσω;;;

 

- Βρε, άντε σε κανένα τρελάδικο, λέω εγώ...

 

- Πήγα αλλά με αμο-λύσανε!! Κυλιόμουν στην...άμμο και λερωνόμουν. Στην...Λερο, στο ψυχιατρείο!!!

 

- Αϊ σιχτίρ!!!



Τί να πεις κανείς! Γυναίκες. Τέλος πάντων, φεύγω από τα Ίσθμια και επιστρέφω στο Λουτράκι. Στον δρόμο συναντάω έναν Πάκι! Όχι τον Προκόπη Παυλόπουλο, τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας αλλά έναν Πακιστανό, ο οποίος ειρήσθω εν παρόδω, ήταν ένας εκ των...4000 λαθρομεταναστών του Κορινθιακού!! Ως σεσημασμένος φυλετιστής, του ρίχνω μια σφαλιάρα!! Τούτο, αποτελεί...ανδραγάθημα ολκής, υπερβαίνον και αυτό της δραστηριότητας του...Σπαλιάρα αφού ως γνωστόν, το σημερινό (ανθ)ελληνικόν κράτος φέρεται με ιδιάζουσα στοργή και τρυφερότητα στην μελλοντική δεξαμενή ψηφοφόρων των λαθροεποίκων ενώ εξαφανίζει με...βιολογικό πλύσιμο τον γηγενή Ελληνικό πληθυσμό!! Κατά συνέπεια, απετέλεσε και λόγο για την δίωξή μου.



Κυνηγημένος ων, ως αποδιοπομπαίος τράγος αφού τα οχήματα της Αστυνομίας και του Λιμενικού, τα οποία είχαν επι-στρατευθεί για την σύλληψη μου εσχημάτιζαν...πομπή και μην έχοντας επάνω μου...προφυλακτικά για να μην συλλαμβάνομαι, έπεσα στην θάλασσα και ως Βιολόγος...μεταλλάχθηκα σε ιπτάμενο δελφίνι για να γλυτώσω!! Έσχιζα τα ύδατα με απαράμιλλη δεξιοτεχνία ενώ ταυτόχρονα σφύριζα μελωδικές νότες. Έπρεπε βλέπετε να καλύψω τα...νώτα μου!! Λίγο πριν την δύση, έκανα...κατάδυση για να σβηστεί κάθε ίχνος από τους διώκτες μου, οι οποίοι είναι πλέον...υπήκοοι των Γερμανών  και ανεκάλυψα Βυζαντινό εύρημα. Ήταν η Παναγία η...Γοργουπήκοος, μεγάλη η χάρη της!! Βγήκα στην στεριά, έκρυψα την εικονούλα σε ασφαλές, σκιερό και εις τόπον αναψύξεως μέρος και αφού ήπια μια μπύρα από έναν...ψύκτη, πήρα τα βουνά!!



Δρόμο παίρνω δρόμο αφήνω, φτάνω σε έναν λόφο απέναντι απο το Ηραίο. Εκεί κάθισα να ξαποστάσω και να φάω μια πανακότα!! Μια...κότα δηλαδή, αφιερωμένη στον θεό Πάνα, τον θεό των πηγών!! Εν συνεχεία, έφτασα στα ερείπια των ναών της Ήρας. Την ώρα, που προσέφερα σπονδή στην Θέα, θυμήθηκα το...κλέος της (τον Ηρακλή) και αντί για Στυμφαλίδες όρνιθες είπα να κυνηγήσω άλλου είδους πτητικές μηχανές, ψάχνοντας για τα γνωστά και μη εξαιρετέα UFO's, τα οποία ουδόλως...ντρέπονται να κάνουν τον περίπατο τους επάνω από την περιοχή του Ηραίου, που άλλωστε γι αυτόν ακριβώς τον λόγο έχει πλέον ονομαστεί σε "κοσμοδρόμιο"!!



Κρύβομαι, που λέτε, πίσω από κάτι θάμνους και περιμένω να κάνουν την εμφάνιση τους. Τζίφος!! Δεν παρατήρησα κάτι το περίεργο, εάν εξαιρέσεις μια φωτεινή λάμψη σε σχήμα...μούντζας, η οποία μου φάνηκε, ότι είχε το πρόσωπο του Γιωργάκη και μιαν άλλη, στην οποίαν είχε χαραχτεί ανάγλυφα το πρόσωπο του Τσίπρα!! Μάλλον όμως ήταν...φαντάσματα, πλάσματα δηλαδή της φαντασίας μου, δημιουργήματα της νευροφυσιολογίας του (αν)εγκεφάλου μου από κάποια εξωτερική διέγερση του, όπως είναι για παράδειγμα το "ηλεκτρομαγνητικό κράνος του Πέρσιγκερ". 



Περίμενα μέχρι τα χαράματα και αφού στο μεταξύ ηρέμησαν τα πράγματα, επέστρεψα στο σπίτι μου στο Λουτράκι. Η φάση ήταν, όταν κάλεσα ραδιοταξί για να έρθει να με πάρει απ' το Ηραίο!! Όλα τα...ριάλια!! Ο δύσμοιρος ταξιτζής, ακόμη δεν είχε φωτίσει καλά-καλά κι έβλεπε έναν μαντράχαλο να βγαίνει από τα ερείπια των ναών για να τον πάρει κούρσα!! Προφανώς με πέρασε για...Σατανιστή διότι καθ' όλη την διάρκεια της διαδρομής είχε...αφοδεύσει εαυτόν!! Επειδή η αφεντιά μου κάθονταν δίπλα του στην θέση του συνοδηγού, προσπαθούσε να...τραβιέται, όσο πιο μακριά μπορούσε έχοντας σχεδόν...κολλήσει στην αριστερή πόρτα!!
 


Αχ, εμάς τους ουφολόγους δεν μας πάει κανείς! Εάν παρ' ελπίδα (ακόμη στον δρόμο είναι) ήμουν...μπαρουφολόγος της πολιτικής;;!! Τί να πεις!! Θα ρωτήσω ένα...σκυλάκι κανίς! Ίσως με διαφωτίσει περισσότερο! Σημεία (και τέρατα) των καιρών! Τώρα όμως θα σας αφήσω για να ταξιδέψω νοητικά σε κάτι μήλα, τα οποία έχουν υποστεί μετάλλαξη (το τι μεταλλαγμένα τρώμε δεν λέγεται) και...γαβγίζουν!! Λεω να μεταφερθώ στα...Γαυγαμηλα!! Τελικά, όλα την ζωή είναι Βιολογία! Αυτή είναι η μόνη αλήθεια! Τα σέβη μου...






 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails